Friday, May 24, 2013

1. Introdução / Introduction.




Português:

Oi gente! Tudo bom?
Bem, eu acho que a maioria de vocês já me conhecem. Eu sou a YuMe.





Eu fiz esse blog para fazer review das coisas que eu encomendo, ajudando vocês dessa forma a saber bem o que estão comprando. :)

Espero que todos gostem da organização do blog. Como eu disse alí em cima, esse blog é gerenciado somente por mim e estou no começo dele, logo, por favor, tenham paciência. Estou postando em dois idiomas porque quero atingir um público brasileiro ou não.

Logo mais farei as reviews esperadas. ♥

Os primeiros produtos a serem avaliados serão duas perucas e um par de lentes.
Logo mais virão mais produtos.

O blog se voltará mais para roupas, acessórios e maquiagem.

Mais uma vez, espero que vocês gostem!


English:

Hey folks, how are you?!
Well, I think that the majority of you know me. I'm YuMe.
I did this blog to make reviews of the things I order, helping you to know what are you buying. :)

I hope all of you enjoy the organization of this blog. This blog is only administered by me and I'm starting it now, so, please, be patient. I'm posting in two languages because I want to reach an audience,whether or not Brazilian.

So, I will make the reviews soon. ♥
The first products to be rated will be: Two wigs and a pair of lenses.

Soon there will be more products.

The blog will be about things like clothing, acessories and make up.

One more time, I hope you like my blog!

xoxo

No comments:

Post a Comment